شرمسارم

دیشب اس داد بیمارستانم

داشتم سکته میکردم اخه دوستشم بهم اس داد حالش بده بیمارستانه

هرچی هم اس میدادم چی شده جواب نمیداد

گفت کمرمو شکستی چرا باهاش چت کردی

یه لحظه دوست داشتم میمردم و این ماجرا رو نمیدید. کارم خیلییییی زشت بود نباید بخاطر حرص دراوردنو لجم با یکی دیگه چت میکردم هرچند که یه بار چت بوده و هرچند که اون مقصر باشه الان کار من زشت تر و وقیحتر بود

عکسای چتمونو تو تلگرام واسم فرستاد

واقعا حرفی واسه گفتن نداشتم هرچی میگفت حق داشت

کلی چیز شنیدم واقعا هم حقم بود

میگفت عاشقمیو با یکی دیگه چت کردی؟ من چه جوری بهت اعتماد کنم

کلی حرف زدیم هرچی هم تلاش کرد رابطمون خوب شه ولی فایده نداشت. اون منو به عنوان دوست دختر میدونستو من نمیخام دوست دخترش باشم

سعید تنها عشق من بود نه دوست پسر

صبح هم این اس رو واسم فرستاد:

                    همه در فکر عیدند ومن درماتم یارم 

               محرم صد شرف دارد ازاین عیدی که من دارم 

نظرات 1 + ارسال نظر
biiitaaa شنبه 29 اسفند 1394 ساعت 18:46 http://maloosak.69.mu

امیدوارم سالی که پیش رو دارین....
آغاز روزایی باشه که آرزو دارین....
پیش تا پیش عیدتون مبارکاااااا...^___^
خیلی مشتاقم به منم سر بزنید
6518

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.