دیوونه

دوست دارم نگات کنم
تا که بی حال بشم
تو ازم دل ببری منم اغفال بشم
دوست دارم برای تو با همه فرق کنم
خودمو توی چشات یه تنه غرق کنم
با تو باشم غم چیه
با تو مرگم آسونه

حال میده ناز کنی تا نوازشت کنم
بی خودی قهر کنی غرق خواهشت کنم
دل بدم به خنده هات سپر بلات بشم
الهی تصدقت ..الهی فدات بشم
مگه میتونم تو رو با کسی عوض کنم ؟
لعنتی صدام بزن ، هی بگو تا حَظ کنم :
تو حصار بغلت زندگی به کاممِ
همه چیت مال منه سندش بناممِ
وقتی میخندی برام خونه آفتابی میشه
گلدونا گل میکُنن ، آسمون آبی میشه
گلای نسترنو بذار پشت پنجره
زُل بزن توی چشام تا دلم ضعف بره

خصوصی

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

ترس

از این اتفاق میترسم

بزرگترین بدی این زندگی اینه که هیچوقت اون چیزی رو که میخوای همون لحظه نداریش،یه زمانی بهش میرسی که دیگه برات مهم نیست!

تموم

کاش همه چی تموم شه خسته شدم

تصمیم

خیلی سخته در مقابل احساست بخای عاقلانه تصمیم بگیری


بعدا نوشت:

نمیشه که نمیشه که نمیشههههه

این مبارزه بی فایدست. تلاش کردن براش بی ثمره چون فقط باعث میشه خودمو داغون کنم.


صبور

چقد خوبه که ادم مثل اون خانم معلمه اینقدرررررر صبور باشه.

من که نبودم

دل من

ﺷﯿﺸﻪﺍﯼ ﻣﯿﺸﮑﻨﺪ!

ﯾﻪ ﻧﻔﺮ ﻣﯿﭙﺮﺳﺪ

ﮐﻪ ﭼﺮﺍ

ﺷﯿﺸﻪ ﺷﮑﺴﺖ؟

ﯾﻪ ﻧﻔﺮ ﻣﯿﮕﻮﯾﺪ:

ﺷﺎﯾﺪ ﺍﯾﻦ ﺭﻓﻊ ﺑﻼﺳﺖ!

ﺩﯾﮕﺮﯼ ﻣﯿﭙﺮﺳﺪ:

ﺷﯿﺸﻪ ﭘﻨﺠﺮﻩ ﺭﺍ ﺑﺎﺩ ﺷﮑﺴﺖ؟

ﺩﻝ ﻣﻦ ﺳﺨﺖ ﺷﮑﺴﺖ!

ﻫﯿﭻ ﮐﺲ ﻫﯿﭻ ﻧﮕﻔﺖ...

ﻏﺼﻪ ﺍﻡ ﺭﺍ ﻧﺸﻨﯿﺪ!

ﺍﺯ ﺧﻮﺩﻡ ﻣﯿﭙﺮﺳﻢ:

ﺍﺭﺯﺵ ﻗﻠﺐ ﻣﻦ

ﺍﺯ ﺷﯿﺸﻪ ﭘﻨﺠﺮﻩ ﻫﻢ ﮐﻤﺘﺮ ﺑﻮﺩ..

زولبیا بامیه

من عاشققققققق زولبیا بامیه ام. یعنی ماه رمضونو فقط و فقط بخاطر زولبیاش دوست میدارم (شکمو هم خودتی)

اصلاااا کلی حال میده سر سفره باشه مخصوصا بامیه اش. اصن با روح و روان من بازی میکنه. به چاق شدنم فکر نمیکنم و با لذت میخورم.

ویار

اخیرا یه ویار جدید پیدا کردم . ویار به خریدن کتاب.

بدجورررررر علاقه مند به خوندن کتاب شدم. اونم نه از نوع دانلودیش. دوست دارم کتاب به دستم باشه.

یه لیست تهیه کردم از کتابایی که میخام. تصمیم دارم حداقل ماهی یه کتاب بخرم.


فشار خون

تا حالا فشار خون 8 رو 4 دیده بودین.؟؟؟

اون منم

چه جوری زنده ام الله و اعلم


بعدا نوشت

بعد از کلیییییی زولبیا خوردن و جگر کباب کردن فشارم اومد به 8رو 5.یکم سرگیجم بهتر شده و دارم فوتبال تیم مورد علاقمو میبینم