هوای بد

اینقدددددد هوا از خودش شکلک در اورد که من سرماخوردم.

صب مثل چله زمستونه . ظهر چله تابستون. عصر باد و سوز پاییزی داره. شبم مثل شبای سیبری

با اوضاع من سرما خوردم

تمام بدنم درد میکنه و گلوم وحشتناک گرفته

پ.ن: 

سرماخوردگیییی خرررررر استتتتتت

بعدا نوشت:

اینکه نصف شب از گلو درد بیدار شدی خیلی بدهههههه

دعوا

چرااااا ما اینقد دعوا داریم؟؟؟؟؟

چرا من حرفش را نمیفهمم؟

چرا ندانسته و نخواسته روی اعصابش راه میروم؟

چرا دیگران بلخره تونستن ما رو از هم جدا کنن؟

چرا فاصله ها به عشق ما غلبه کردند؟

و هزاران چرای دیگه که دلیلشو نمیفهمم.


سکوت

پر از فریادم ولی فقط سکوت کردم

شهرزاد

ای خدا اخه این شهرزاد چقد غم انگیز بود. کلی باهاش گریه کردم. یعنی در این حد احساساتی ام منننننن

عقد

اون چیزی که باعث شد منو این موقع شب بکشونه وبلاگم خواب بدی بود که دیدم

البته همه ی خوابا نباید ترسناک باشه تا از خواب بپری. خوابی که مورد علاقه ات نباشه میشه ترسناک و باعث بی خوابیت میشه.

خواب دیدم دارم عقد میکنم. طرفو دیدم ولی نمیشناختم. ولی نه ارایشگاه رفتم نه خرید کردم. نه حتی دسته گل دارم نه کفش

تازه بارون هم میومد شدید

بعد که اومدیم تو سالن ومنتظریم عاقد بیاد میبینم نه کفش دارم نه دسته گل

وقتی هم به طرف میگم. چیزی به رو خودش نمیاره . یه جورایی اراده واسه تصمیم گیری نداشت.

به نوعی مشخص بود از اون ادمای بی عرضه ست. 

یه دفعه از خواب پریدم. الان خوشحالم که فقط خواب بود


اوفففف رفتم تعبیر خوابمو خوندم نوشته بود عمر چندانی نداری.

اگه مردم حلالم کنید

راستی پیشنهاد میکنم وقتی از خواب ترسناک بیدار میشین نرید تعبیر خوابتو بخونید که مثل من باعث میشه تا صبح نتونید بخوابید.

جمعه مزخرف

با اینکه تا 7 فوتبال مزخرف ایرانو میدیدم و لحظات مهمشو واسه شوهرخواهر گرام گزارش میکردم  ولی الان حوصلم سر رفته.

هیییییی روزگار

جمعه ها خراست

بارون

داره بارون میاد شدیددددد. در اون حدی که صدای خوردنش روی کانال کولر منو بیدار کرد.

یه روز تعطیل هم نمیشه تا لنگه ظهر خوابید

سردرد

باز سر دردهای نا مشخص و نا معلوم من شروع شد.

حال من

من حالم خوبهههههههه میخام کلی کارایی  رو انجام بدم که دوست دارم


پ.ن:

قضاوت نکنیم. دلی نشکنیم

دلم من بسی تنگ است

هرچقدرم مهمون باشه. هرچقدرم  خودمو مشغول کنم. بازززززز یه لحظه هایی یه جایی یه خاطره ای یه نشونی منو یادش میاره.

ولی من قوی تر از این حرفام.باید تحمل کنم


پ ن:

قضاوت نکنیم. دلی نشکنیم