عقد

اون چیزی که باعث شد منو این موقع شب بکشونه وبلاگم خواب بدی بود که دیدم

البته همه ی خوابا نباید ترسناک باشه تا از خواب بپری. خوابی که مورد علاقه ات نباشه میشه ترسناک و باعث بی خوابیت میشه.

خواب دیدم دارم عقد میکنم. طرفو دیدم ولی نمیشناختم. ولی نه ارایشگاه رفتم نه خرید کردم. نه حتی دسته گل دارم نه کفش

تازه بارون هم میومد شدید

بعد که اومدیم تو سالن ومنتظریم عاقد بیاد میبینم نه کفش دارم نه دسته گل

وقتی هم به طرف میگم. چیزی به رو خودش نمیاره . یه جورایی اراده واسه تصمیم گیری نداشت.

به نوعی مشخص بود از اون ادمای بی عرضه ست. 

یه دفعه از خواب پریدم. الان خوشحالم که فقط خواب بود


اوفففف رفتم تعبیر خوابمو خوندم نوشته بود عمر چندانی نداری.

اگه مردم حلالم کنید

راستی پیشنهاد میکنم وقتی از خواب ترسناک بیدار میشین نرید تعبیر خوابتو بخونید که مثل من باعث میشه تا صبح نتونید بخوابید.

نظرات 2 + ارسال نظر
مجتبی شنبه 18 اردیبهشت 1395 ساعت 23:17 http://m-z2016.blogsky.com/

عجب نصف شب رفتی تعبیر

اره اخه فکر میکردم میگه میخام ازدواج کنم. حالا نگو خواب زن چپه

محمدحسین زرچی شنبه 28 فروردین 1395 ساعت 02:54 http://lashkar-ayaran.blogsky.com/

سلام قشنگ بود به وبلاگ منم سر بزنید اگر خواستید همدیگرو لینک کنیم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.