سفر

الان باخبر شدم فردا میخاییم بریم سفر

من کارامو نکردمممممم  قرار بود دوشنبه بریم اخهههههه

سال خوبی داشته باشید

فعلا بای

شرمسارم

دیشب اس داد بیمارستانم

داشتم سکته میکردم اخه دوستشم بهم اس داد حالش بده بیمارستانه

هرچی هم اس میدادم چی شده جواب نمیداد

گفت کمرمو شکستی چرا باهاش چت کردی

یه لحظه دوست داشتم میمردم و این ماجرا رو نمیدید. کارم خیلییییی زشت بود نباید بخاطر حرص دراوردنو لجم با یکی دیگه چت میکردم هرچند که یه بار چت بوده و هرچند که اون مقصر باشه الان کار من زشت تر و وقیحتر بود

عکسای چتمونو تو تلگرام واسم فرستاد

واقعا حرفی واسه گفتن نداشتم هرچی میگفت حق داشت

کلی چیز شنیدم واقعا هم حقم بود

میگفت عاشقمیو با یکی دیگه چت کردی؟ من چه جوری بهت اعتماد کنم

کلی حرف زدیم هرچی هم تلاش کرد رابطمون خوب شه ولی فایده نداشت. اون منو به عنوان دوست دختر میدونستو من نمیخام دوست دخترش باشم

سعید تنها عشق من بود نه دوست پسر

صبح هم این اس رو واسم فرستاد:

                    همه در فکر عیدند ومن درماتم یارم 

               محرم صد شرف دارد ازاین عیدی که من دارم 

کارهای مفید من

چندتا کار مفید دارم میکنم توی این اخر سالی

چندتا کتاب که تو یه سایتی معرفی کرده بودو دانلود کردم که بخونم.

یکیشو شروع کردم

سهم من، که تا الان که صدو خورده ای ازش خوندم خوب بوده وخیلی جاهاش منو یاده سعید میندازه 

یه جزوه تمرین خوشنویسی داشتم از لا به لای قفسه کتابام دراوردمو شروع کردم به تمرین خوشنویسی با خودکارو خودنویس. فعلا که از اوضاع راضی ام

خدایا کمکم کن



بدشانسی

صب اس داد سلام

جواب ندادم

دوباره اس داد جواب سلام واجبه

علیک سلام

بیا وات کارت دارم

اگه کاری داری اس بده

لطفا بیا کارت دارم

رفتم واتو از بلاکی درش اوردم خوب بگو

عاشق بودیو با یکی دیگه هم دوست بودی

راستشو بگو با چند نفر دوست بودی

حدس زده بودم اون یارو تو اینستا از طرفه سعید باشه

تو اینستا خیلی حرف خاصی نزده بودیم البته شمارشو داده بود

کلی بهم تهمت زدو چرتو پرت گفت

منم گفتم اره مجردم به کسی تهعدی ندارم هرکاریم دلم بخاد میکنم به کسی هم مربوط نیست.

بهش گفتم برو ولی تا اخر عمرت بهم بدهکاری. کلی التماس کرد که نتیجه دکترو بهش بگم

ماجرای دکترهم بهش گفتم و نتیجه معاینه اش.

بهش گفتم این موضوع مشکله منه و به تو مربوط نیست 

مثلا عذاب وجدان داشت

حرفایی زد که دیگه بودو نبودش واسم مهم نیست. 

واتساپمو پاک کردم. دوست دارم تلگرامم پاک کنم ولی بخاطر کارم و گروهی که همکارام هستن فعلا مجبورم پاک نکنم.


سرگرمی

واسه سرگرم شدنم رو اوردم به کتاب خوندن. هم تو گوشیم ریختم هم کتاب گرفتم واسه خوندن. شاید مرهمی باشه تا کمتر برم تو نت و حرص بخورم

عکس پروفایلشو عوض کرده یه عکس گذاشته با این مضمون:

تو میدانی که من بی تو نخواهم زندگانی را

این عکسو تو اینستاشم گذاشته

منم یه عکس با این نوشته گذاشتم

من هنوز تو را یواشکی دوست دارم

خدایا کاری کن بتونه منو واسه ی همیشه فراموش کنه. دوست دارم راحت زندگی کنه.نمیخام یاد من باعث عذابش بشه

تحمل ندارم

خدایا نمیتونم نبودشو تحمل کنم چقد روزای بدی دارم

دلم واسش یه ذره شده

انتظار

انتظار واژه قشنگی بود برای وقتی که او در راه بود...


انتظار تلخترین واژه میشود وقتی میدانی قرار نیست بیاید,


هر ثانیه مرگ است انتظار کسی که میدانی نخواهد آمد,


و من همیشه در انتظارت خواهم ماند 

خبری از یار

امروز دوستش اس داد که اومده و واسه کارش به همه شیرینی داده ولی حالش خوب نیستو دکتر نامه بستری داده ولی لجبازی میکنه و نمیره بیمارستان.

بهش اس دادم

براش ارزوی موفقیت روزافزون دارم ایشالله بیماریش بهبود پیدا کنه. ممنونم که خبر دادیدو...

جواب داد متوجه منظورتون نشدم

ایشون قیدمنو زده من چند روزه ازش بیخبرم

چرا نزدیک سال نو حالتونو خراب نکنید بهش اس بده اشتی کنین

هیچ کسو به اندازه تو دوست نداره

اره میدونم دوستم داره ولی نمیخاد باهام ازدواج کنه. منو در حد دوست دخترش میخاد.

جوری که دوستش جواب داد مشخص بود که اصلا قصدش ازدواج نبوده فقط واسه رفع نیازشو سرگرمی بودم.

خداروشکر خودش دختر داره و شاید یه روزی یاد کاراش بیفته.


فاصله

‏فاصله میگیریم به امید این که نبودنمون حس بشه و قدرمونو بدونن،غافل از اینکه یه جوری فراموشمون میکنن ک انگار هیچوقت نبودیم تازه یکی دیگه هم جامون میشونن

بی اعصابم

اعصاب ندارم در حد المپیککککک

یه کت شلوارم دوختم  افتضاح شده بیشتر رفته رو اعصابم

اههههههه

راستی امروز یکی تو اینستا باهام چت میکرد. برای فراموش کردنش ترجیه دادم جوابشو بدم