نامردی تا چه حد؟؟؟؟

بعضیا خیلیییییی راحت با ابروی دیگران بازی میکنن.

مثل اب خوردن

حکایت گربه ست که دستش به گوشت نمیرسه میگه اه اه پیف پیف

حیف که نمیشه باهات رو در رو کنم وگرنه......

تویی که پشت سرمننننننن حرف میزنیو چرتو پرت میگی به ننه بابات

جات همون پشت سرمه .

تو اگه مرد بودی پشت سر ناموس دیگران چرتو پرت نمیگفتی.

کودن بودن ادما هم حدی داره


دقیقا یه همچین موضوعی چند هفته پیش تو مدرسه واسه یکی از همکارا پیش اومد و حسابی اعصابشو بهم ریخته بودن بعد من بهش میگفتم ولش کن بیخیال بزار هرچی میخاد بگه ادم کوته فکر دکترا هم داشته باشه کوته فکره. کاری نداره معلمه یا نه

الان دقیقا درکش میکنم چیزی که واقعا نیستو پشت سرت حرف دربیارن خیلیییییییی زور داره.

هرچند که عاقلان بدونن که تو بی گناهی و اون کودن


خوبی که از حد بگذرد         نادان خیال بد کند


پی نوشت1 :

مراقب کوته فکرای به ظاهر تحصیل کرده اطرافتون باشید.


پی نوشت 2:

با ابروی من به راحتی بازی کردی. ازت نمیگذرم




رفــیــق!!!

اینجا قــرآن هم که بخوانی برایت حرف در می آوردند!

مــیــگــویــنــد بــا خــدا رابــطــه دارد....



نظرات 1 + ارسال نظر
من... چهارشنبه 5 خرداد 1395 ساعت 23:27 http://manokhoda700.blogfa.com

سلام وبلاگ جالبی داری. قصه هامونم یکم شبیه به هم دیگه اس. مخصوصا این پست. البته من تو وبلاگ جدیدم هنوز زیاد مطلب نذاشتم . دوستداشتی سر بزن ممنون

چشم حتما.
مرسی از حضورت

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.